LISTA DOCUMENTELOR PRODUSE/ GESTIONATE DE CURTEA DE CONTURI
I. Acte ale plenului Curții de Conturi a României
- Hotărâri ale plenului Curții de Conturi a României
- Acte aferente hotărârilor plenului Curții de Conturi a României (note, referate, rapoarte, puncte de vedere)
- Documente de evidență a ședințelor plenului Curții de Conturi a României
- Stenograme ale ședințelor plenului Curții de Conturi a României
II. Acte ale Președintelui Curții de Conturi a României
- Ordine ale Președintelui Curții de Conturi a României
- Corespondența internă și externă a Președintelui Curții de Conturi
- Documentele de evidență specifice cabinetului și structurilor subordonate Președintelui Curții de Conturi a României
III. Acte normative interne ale Curții de Conturi a României
- Regulamentul de organizare și funcționare
- Regulamnetul privind organizarea și desfășurarea activităților specifice Curții de Conturi precum și valorificarea actelor rezultate din aceste activități
- Regulamentul propriu al Curții de cConturi
- Codul de conduită etică și profesională a personalului Curții de Conturi
- Statutul auditorului public extern
- Regulamnetul privind accesul și circulația persoanelor străine în sedicul Curții de Conturi
- Strategia Curții de Conturi
- Alte regulamente și norme interne ale Curții de Conturi
IV. Acte specifice departamentelor centrale ale Curții de Conturi a României și a camerelor de conturi județene
- Raportul public anual al Curții de Conturi a României
- Sinteza raportului public anual al Curții de Conturi a României
- Raportul anual privind finanțele publice locale
- Sinteza raportului anual privind finanțele publice
- Programul anual de activitate al Curții de Conturi a României
- Standarde, norme, manuale, ghiduri, proceduri și regulamente
- Note, referate, sinteze și rapoarte aferente activității interne a departamentelor centrale și direcțiilor teritoriale ale Curții de Conturi a României
- Acte aferente desfășurării activităților specifice de control/audit (acte încheiate în urma acțiunilor de control; acte încheiate în urma acțiunilor de audit financiar; acte încheiate în urma acțiunilor de audit al performanței; acte întocmite în procesul de valorificare a rezultatelor; dosar curent/dosar permanent specific auditului financiar; anexe la dosarul de control/audit; acte corespondență administrativă rezultate în timpul sau ca urmare a controlului; registre evidență acte de control)
- Situații și documente de evaluare a activității profesionale a auditorilor publici externi
V. Acte specifice departamentului juridic al Curții de Conturi a României
- Acte aferente dosarelor civile și de contencios administrativ în care este angajată Curtea de Conturi
- Înscrisuri procedurale incidente litigiilor penale exercitate în raport cu Ministerul Public și Ministerul Administrației și Internelor
- Propuneri și opinii juridice privind inițierea unor proiecte de acte normative de către autoritățile competente
- Avize, note, rapoarte și obiecțiuni aferente activităților interne ale Curții de Conturi a României
VI. Acte cu caracter economico-financiar
- Anexa din bugetul de stat privind Curtea de Conturi a României
- Situații și documente privind evidența contabilă
- Situații și documente privind deplasările în țară și în străinătate
- Documente de evidență, plăți și încasări în numerar și prin virament
- Contracte de achiziții, lucrări și prestări servicii
- Situații și documente privind controlul financiar preventiv intern
- Situații si documente privind cheltuielile cu indemnizațiile membrilor Curții de Conturi, salariile persoanlului și contribuțiile aferente
- Normative privind cheltuielile de protocol și normative privind dotarea cu autovehicule și cotele lunare de carburanți
- Raportări statistice
- Rapoarte rezultate ca urmare a acțiunilor de audit intern
- Standarde interne, manuale, ghiduri, proceduri, regulamente referitoare la desfășurarea și controlul activităților interne cu caracter economico-financiar
VII. Acte referitoare la gestionarea resurselor umane
- Documente privind evidența nominală a salariaților precum și dosarele de personal ale angajaților Curții de Conturi a României
- Documente referitoare la organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante din cadrul Curții de Conturi a României
- Documente de evidență și gestiune a timpului de lucru a personalului Curții de Conturi a României
- Documente de evidență și gestiune a situației profesionale a angajaților Curții de Conturi a României
VIII. Acte referitoare la relațiile externe și de protocol ale Curții de Conturi a României
- Documente referitoare la deplasările în străinătate ale membrilor și personalului Curții de Conturi
- Documente referitoare la vizitele delegațiilor străine primite de Curtea de Conturi a României
- Documente de corespondență și traduceri ale documentelor de corespondență primite de la instituții străine
- Protocoale și tratate de cooperare, naționale și internaționale
IX. Acte produse și/sau gestionate de către Serviciul de comunicare, imagine și relații publice
- Documente de evidență, gestiune și soluționare a petițiilor adresate Curții de Conturi a României în bază OG 27/2002
- Documente de evidență, gestiune și soluționare a solicitărilor formulate în baza Legii 544/2001
- Raportul public privind activitatea de soluționare a cererilor formulate în baza Legii 544/2001
- Declarații de avere ale mebrilor și angajaților Curții de Conturi a României
- Acte de evidență și gestiune a declarațiilor de avere și de interese ale membrilor și angajaților Curții de Conturi a României
- Comunicate de presă și drepturi la replică
- Cereri de acreditate și liste ale reprezentanțior mass-media acreditați la Curtea de Conturi a României